Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda

Detta var en av de absolut bästa böckerna jag någonsin har läst. Att beskriva dess handling känns nästan som att förminska den.

Hursomhelst så har vi de tre härliga karaktärerna Philibert, Camille och Franck som huvudpersoner. Pga olika omständigheter blir de sambos i en superstor ärvd lägenhet i Paris och..

Ser ni, ni som har läst boken märker garanterat att den blir förminskad i sin fantastiskhet med mina futtiga bloggord.
Jag blev berörd förstörd inspirerad kär lycklig ledsen fundersam och framförallt FASCINERAD, mina vänner.

Alla håller väl med som har läst den?! kommentera gärna.

Och läs.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag VET! Den är helt fantastisk! Jag läste den för rätt länge sedan, men jag går fortfarande runt och saknar den.

2007-03-28 @ 14:29:47
Postat av: Camilla

Åh, jag älskade den oxå! Jag ville inte att boken skulle ta slut och jag ville framförallt inte att figurerna bara skulle vara uppdiktade: jag vill att de ska finnas i mitt liv på riktigt.
/Camilla

Postat av: livskrafter

JA... jag håller verkligen med dig. Jag är helt såld på den här boken. Ville inte att den skulle ta slut för jag ville inte skiljas från dessa udda och sköna karaktärer.

Har också läst "Jag älskade honom" av Gavalda och den är också kanon. Förmodligen är det nåt i hennes sätt att skriva och utttrycka sig som fångar mig...

Intressant bokblogg förresten :)

2008-07-11 @ 19:30:05
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: Runarfatima

thank-you for the good and valuable information on your site

2010-04-28 @ 13:22:04
URL: http://runarfatima.3steps.com

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback