längesedan

Nu var det längesedan jag uppdaterade men tro inte att jag inte har läst. Har ungefär 15-20 böcker att uppdatera med. De är alla prydligt inskrivna i min bokbok för hand men har av någon anledning inte blivit av att uppdatera här. Så om några dagar kommer en mastodont-megasize-uppdatering! Just nu läser jag "I en klass för sig" av Curtis Sittenfeld och bara njuuuter. Mer om detta senare.

Höstkrispigt ute förresten. Kallt men desto mer längtar man till soffhörnet, chaitekoppen, tända ljusen, lampan förstås.Och boken. Eller hur?

Vad läser ni nu? En boknarkoman som mig själv får aldrig nog av boktips att lägga till i adlibris-önskelistan och alltför ofta köpa ifrån :D  

Kommentarer
Postat av: Magix

Väntar på din uppdatering! =)
Och visst, man läser hela året, men på hösten känns det så där extra legitimt, just för att man kan sitta i soffhörnet med te och tända (stearin)ljus! Själv ska jag ut på resa imorgon, men hoppas på att kunna läsa där också!!
Just nu läser jag... ja, se själv på min blogg ;)


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback