imorgon, mina damer och herrar...

... kommer en massiv uppdatering. Har läst typ åtta böcker sen sist jag uppdaterade. Skrivit för hand förstås, i min eminenta bokbok men det har liksom inte blivit av att införa allt i bokbloggen. Detta kommer alltså ske imorgon. Just nu läser jag Ok, amen som handlar om chassidiska judar i New york, intressant. Återkommer! 

(har faktiskt fortsatt smygbeställa och dessutom handla på akademibokhandeln vilket gör att jag är typ pank nu). Förutom skönlitterärt har jag köpt en bok om Dalì (konstnären), en The art book, en Advertising now print, en om roy lichtenstein.. Det är fantastiskt men sådana böcker skriver jag ju inte om här. De bara står och skimrar på mitt köksfönsterbräde!

Imorgon, alltså.

Kommentarer
Postat av: Jonahtilde

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback