Vildängel av Lina Forss

Jag försökte läsa den här boken. Och språket är lite härligt nyskapande sådär. Som jag har sagt hundra uttjatade gånger kan det alone göra att jag gillar en bok men inte den här gången. Tyvärr, vildängel, jag lägger ner dig efter 80 sidor. Tyvärr, tyvärr.

Nu läser jag en bok som heter Fågelbovägen 32 som verkar desto bättre. Mysigast att krypa upp i det världsberömda soffhörnet, tekoppen rykande och musiken Lars Winnerbäck. Den verkar jättebra, den här boken.

Vad läser ni?

Gunnar kommer på pocket i maj, längtar! Heja bobban, heja heja!

Kommentarer
Postat av: aida

Ninni Holmqvist - Enhet
Alberto Manguel - Nattens bibliotek
Alexandra Potter - Me & Mr Darcy
Märta Tikkanen - Två
Björn Kumm - Che

Vad synd att du inte gillar Vildängel, pocketen har stått intryckt i bokhyllan en längre tid (1 år?) och har pockat på min uppmärksamhet. Nu får den nog än svårare.

Postat av: jessie

ja, den kan jag verkligen inte rekommendera, faktiskt.jag lade ner den i portingången i mitt hus, och sedan tog någon den (brukar göra så). Hoppas att den grannen gillar boken bättre än jag. :)

2008-06-06 @ 09:49:24

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback