Inte så mycket läst som planerat

Jag kom hem från new york i förrgår morse, jetlaggad men lycklig. Resan var totalt fantastisk. Dock kanske läsa inte är det man vill göra mest i new york. Jag hann en halv bok ungefär och det blev INTE den med new york-tema konstigt nog, utan istället Myggor och tigrar som jag också hade med mig. Jag blir klar med den i dagarna och då kommer naturligtvis en recension.

Just nu är jag fortfarande hög på skyskrapor, breda trottoarer och fantastiskt soho-strosande.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, en ny bloggbekantskap! Trevligt trevligt! =) Lägger genast till i bokbloggsfavvisar!

Postat av: stellasbokblogg

Therese: Kul med en ny läsare, ska kolla din blogg genast! :)

2008-11-23 @ 20:19:18

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback