Utläst bok

Jag har läst ut Lunar park av Bret Easton Ellis men eftersom vi ska ha samtal om den i min bokcirkel om någon vecka så skriver jag om den först efter det. Kan jag inte hålla mig kanske jag kommer med en snabb-recce imorgon! Dock har jag även snart läst ut en annan väldigt intressant bok som jag skriver mer om.

Hösten har kommit igång på riktigt och min läslust är större än någonsin. Underbart, nu avverkas böcker på löpande band så fort jag har tid och bloggen kommer jubla framöver. Jag försöker läsa en del böcker nu som inte alla bokbloggar nyligen skrivit om. Annars upplever jag att det går trender i bokbloggvärlden och det är ju fantastiskt att man tipsas av varandra. Jag har dock en massa andra böcker olästa i hyllorna som jag ska försöka sätta tänderna i hellre än de alla skriver om (dock fingrar jag suget på Myggor och tigrar, det kan jag inte ljuga om!).

Jag har fotat mina bokhyllor också och ska lägga upp bilderna här så fort jag hittar alla sladdar och får tid till det.

Vad läser ni? Ge mig härliga lästips vetja!

Kommentarer
Postat av: Lise

Ja! Ja! Bokhyllebilder är det bästa! :D

Postat av: stellasbokblogg

aida: åh tack för alla tipsen, ska genast kolla upp dem :D

2008-10-28 @ 08:13:04

Här kan du tycka till:

Jag heter:
Förgätmigej!

Min mailadress:

URL:

Såhär tycker jag:

Trackback